Despre tine n-am scris…

Posted: 9 martie 2010 in Uncategorized

Am scris despre limbă,istorie,ţară,
Am scris despre cei ce mă aclamă,
Am scris despre lacrima dulce amară,
Dar nu am scris despre dorul de mamă.
¤¤¤
Am scris despre Prutul ce-alungă durerea
Din inima noastră,inundată de teamă,
Dar nu am scris ce frumoasă-i tăcerea,
Şoptită de glasul tău,draga mea mamă.
¤¤¤
Am scris despre viaţă şi am să mai scriu,
Am scris despre greii struguri de poamă,
Alături am fost şi mereu am să fiu,
Doar lângă tine,scumpa mea mamă.
¤¤¤
Am scris despre dragostea fără sfârşit,
Despre comedia transformată în dramă,
Despre tine n-am scris,dar sunt fericit
Că în braţe te strâng,dulcea mea mamă…

Comentarii
  1. rusuvictor spune:

    Am scris despre tot ce-mi venea în minte,dar nu am scris despre cel mai important ¤ mama…n-am scris despre cea care mi-a dat viaţă , despre cea care m-a învăţat să scriu frumos „cu litere rotungele şi frumuşele”(Mama)…Ehhh…Ar fi fost păcat dacă nu dedicam măcar câteva versuri scumpei mele mummy:*;*:*:*

  2. daca as fi mummy a ta, cred ca as iesi din piele de mandrie 😀 bravo :*

  3. rusuvictor spune:

    gggg….thanKs dear:D..desi,nu este ceea ce as fi vrut sa scriu..e cu mult mai putin decat ceea ce simt,de fapt..ma rog,e prima poezie scrisa scumpei mele mame:Dtotu’ e inainte:)…
    Una ma bucura..am reusit sa’mi indeplinesc misiunea mea de fiu „exemplar”–-am facut’o sa planga:D:))

  4. so emotioooonal 😀 …♥ …♥ …♥ …♥ …♥ …♥

  5. valerika=) spune:

    bv! aceste cateva versuri justifica cat de importanta este pt noi MAMA!5 stelutze* pt poezie!

  6. rusuvictor spune:

    heee..thx…da,corect..mama e cea mai importanta fiinta pt fiecare,un model demn de urmat:D

Lasă un comentariu